Runboard.com
You're welcome.

Welcome To Boy'z And Kenny Kwan S'pore Forum.:
Enjoy your stay here and remember to check out the pictorial section for latest functions' pic of kenny, steven and dennis!






runboard.com       Sign up (learn about it) | Sign in (lost password?)

Page:  1  2 

 
dearkenny Profile
Live feed
Blog
Friends
Miscellaneous info



Registered: 12-2004
Posts: 933
Karma: 16 (+16/-0)
Reply | Quote
Re: Boy'z Interview


conservative thinking? haha... i'd never do that thing before marriage too... it's sacred for your loved one leh... emoticon at least i believe Kenny won't... cos Catholics are in that sense not allowed too... i mean, in a way... haha... emoticon

---
Only Kenny & Steven will be the Boy'Z of my heart!

1/15/2005, 15:56 Link to this post Send Email to dearkenny   Send PM to dearkenny ICQ MSN Yahoo
 
EverAfter Profile
Live feed
Blog
Friends
Miscellaneous info



Registered: 01-2005
Posts: 14
Karma: 0 (+0/-0)
Reply | Quote
Re: Boy'z Interview


LOL.. it's kinda weird... ahahhaha... and there were this other thing when they were talking about condoms... puahahahha... It was weird... Yet.. very interesting.. man.... i'll search for it again if you guys wants to see it.. ^___^;;
1/29/2005, 8:19 Link to this post Send Email to EverAfter   Send PM to EverAfter
 
scorpgirl Profile
Live feed
Blog
Friends
Miscellaneous info



Registered: 09-2004
Posts: 536
Karma: 3 (+4/-1)
Reply | Quote
Re: Boy'z Interview


wth they were talkin bout condoms haha i wanna see that

---

1/29/2005, 17:00 Link to this post Send Email to scorpgirl   Send PM to scorpgirl ICQ MSN
 
wishstarsnk Profile
Live feed
Blog
Friends
Miscellaneous info



Registered: 01-2005
Posts: 1388
Karma: 1 (+4/-3)
Reply | Quote
Re: Boy'z Interview


wow tis is sumthing old but new to me..i never seen this thread..but i guess they are hot so obviously lotz of grls are around them..dey gotta be doing it..i bet probably many times...but it sux..haha

---
Happy Birthday Kenny!

12/30/05
11/10/2005, 10:28 Link to this post Send Email to wishstarsnk   Send PM to wishstarsnk AIM MSN
 


Add a reply

Page:  1  2 





You are not logged in (login)
Back To Top